Nepodceňujte tiež offline propagáciu, ako je veľkoformátová tlač

V súčasnej digitálnej dobe sa veľa firiem aj drobných podnikateľov zameriava predovšetkým na internetovú propagáciu, pritom by nemala byť tá offline propagácia podceňovaná. Ideálne je, ak spojíte jednotlivé nástroje ako online, tak aj offline marketingu dohromady. Potom môžete docieliť perfektného zviditeľnenia. V nasledujúcich riadkoch vám prezradíme viac informácií o veľkoformátovej tlači, ktorá je stále veľmi žiadaná.

Aké formáty reklám existujú?

Čo si všetko predstaviť pod termínom veľkoformátová tlač? V podstate sa jedná o reklamy veľkých rozmerov, ako sú bigboardy, billboardy, megaboardy, wallboardy či shopboardy. Ešte sa do tejto skupiny zaraďuje efektívne svetelné médium zvané citylight, ktoré nájdete v obchodných centrách, parkovacích zónach aj na autobusových zastávkach.

Vždy je u každého druhu uvedená životnosť, napríklad taký billboard má životnosť až tri roky. Dôležité je dodať podklady v optimálnom formáte, napríklad u billboardu je požadované PDF vo farebnom modeli CMYK a rozlíšeniu 300 dpi. O tom vás však výrobca veľkoformátovej tlače vždy informuje podľa toho, aký typ si objednávate.

Ako si objednať veľkoformátovú tlač?

Ak ste sa rozhodli zviditeľniť sa aj týmto spôsobom reklamy, potom zrejme hľadáte špecialistu na veľkoplošnú tlač. Postará sa vám o všetko spoločnosť RAVAFOL, ktorá pôsobí na slovenskom trhu dlhé roky. Celý proces vybavenia je jednoduchý a zahŕňa iba sedem krokov. Stačí mať nápad, podeliť sa s ním so spoločnosťou RAVAFOL, ktorá vám vzápätí navrhne ponuku. Ak s kalkuláciou a ponukou budete súhlasiť, vykoná sa objednávka a špecializovaný tím sa pustí do spracovania a realizácie zákazky.

Následne vám pracovníci pricestujú billboard či iný formát namontovať na miesto určenia, odovzdajú vám ho a vy môžete mať radosť z dobre odvedenej práce.